Zrzut ekranu 2021-01-5 o 12.48.06.png

Case Studies

Polski operator logistyczny działający na rynku od 27 lat, zatrudniający blisko 2000 osób w 13 oddziałach w całej Polsce. 

Zakres zadań:

Budowanie wizerunku pracodawcy, wsparcie procesów rekrutacyjnych.

Sytuacja klienta:

Rekrutacje ciągłe na stanowiska blue collar, budowanie motywacji i zaangażowania pracowników (centrala + oddziały).

Zadania:

Przygotowanie narzędzi multimedialnych wspierających procesy rekrutacyjne w firmie, zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązania wspierającego dział HR w utrzymaniu motywacji i zaangażowania zespołu.

 

Rozwiązania:

Zrzut ekranu 2021-01-5 o 13.23.36.png

Zadanie 1

Tworzenie narzędzi multimedialnych wspierających procesy rekrutacyjne.

Opracowanie koncepcji i realizacja filmów rekrutacyjnych dla stanowisk blue collar:

  • magazynier

  • spedytor


Opracowanie koncepcji i realizacja filmu wizerunkowego wspierającego rekrutacje na stanowiska white collar 

Zadanie 2

Zaprojektowanie i wdrożenie narzędzia wspierającego dział HR
w utrzymywaniu motywacji
i zaangażowania zespołu.

  • Opracowanie koncepcji i wdrożenie gazety firmowej SPX News (kwartalnik), opowiadającej o życiu firmy, pracownikach, ciekawych projektach, wydarzeniach itp.

Zrzut ekranu 2021-01-5 o 13.27.25.png
Zrzut ekranu 2021-01-5 o 13.18.15.png

Zadanie 3

Tworzenie contentu dla działań HR dedykowanych pracownikom

Przygotowanie koncepcji oraz realizacja materiału wideo z udziału pracowników w akcji społecznej #gaszynchallenge. Projekt zrealizowany podczas obostrzeń związanych z pandemią Covid 19.