© 2017 / Premium Trainings / Szkolenia i programy rozwojowe dla firm, organizacji, instytucji / Zapytaj o nasze usługi e-mail: sebastian.f@premiumtrainings.pl / tel: +48 604 062 254 / ul. Piotrkowska 59, 90-413 Łódź

5 wskazówek jak zbudować atrakcyjny wizerunek firmy i pozyskać pracowników w 2019 r.

January 3, 2019

Początek roku to moment, w którym rozpoczynamy realizację noworocznych postanowień. Najczęściej dotyczą one naszego zdrowia, ale także spraw osobistych i zawodowych. Robimy to, ponieważ chcemy, żeby żyło nam się lepiej, chcemy osiągać nasze cele i realizować marzenia. Również firmy wykorzystują początek roku do wdrażania nowych rozwiązań, strategii czy projektów, które mają zapewnić dalszy rozwój organizacji i uchronić ją od poważnych problemów. A ponieważ mijający rok przysporzył rodzimym przedsiębiorcom najwięcej trudności w obszarze pozyskiwania kandydatów do pracy oraz rotacji kadr, postanowiliśmy przygotować dla Was 5 wskazówek jak zbudować atrakcyjny wizerunek firmy, aby pozyskać nowych i utrzymać najlepszych pracowników w 2019 roku.

Sebastian Fagasiński: Specjalizuje się w usługach doradczych w obszarze HR, szkoleń oraz employer branding. Posiada certyfikat trenera biznesu, prowadzi warsztaty z efektywności osobistej, sprzedaży, budowania zespołów. Współwłaściciel Premium Trainings.

Zatrzymaj najlepszych dzięki wykorzystaniu, unikalnej wartości firmy (EVP organizacji)

EVP (Employee Value Proposition) odpowiada na pytanie, które zadaje sobie kandydat aplikujący do pracy w Twojej firmie tj. „dlaczego chcę dołączyć do tego zespołu? Czemu mam pracować akurat w tej organizacji?”

Employee Value Proposition to kluczowy element strategii employer branding każdej firmy. Oznacza zestaw wartości i cech (materialnych i niematerialnych), które decydują o tym, jak firma jest odbierana przez potencjalnych kandydatów. Sprawa na pierwszy rzut oka wydaje się prosta, kiedy jednak przyjrzymy się tej kwestii bliżej, okazuje się, że niewiele firm potrafi jednoznacznie wskazać, co wyróżnia ich na tle konkurencji.

Co zrobić, żeby odkryć EVP w firmie? Zaproś obecnych pracowników do wspólnego odkrywania EVP Waszej firmy, zapytaj ich, co najbardziej cenią w pracy w Twojej firmie, zrób burzę mózgów, zbierz dane!

Czego nie robić? Nie staraj się sztucznie kreować wizerunku swojej firmy, buduj prawdziwy i szczery przekaz oparty na wartościach wynikających z kultury Twojej firmy.

Więcej czytaj w magazynie PURPOSE

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Wyróżnione posty

5 wskazówek jak zbudować atrakcyjny wizerunek firmy i pozyskać pracowników w 2019 r.

January 3, 2019

1/10
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

Archiwum