© 2017 / Premium Trainings / Szkolenia i programy rozwojowe dla firm, organizacji, instytucji / Zapytaj o nasze usługi e-mail: sebastian.f@premiumtrainings.pl / tel: +48 604 062 254 / ul. Piotrkowska 59, 90-413 Łódź

Jak budować relacje z klientami biznesowymi?

October 23, 2017

Studenci z IAESTE Politechnika Warszawska (The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience) zaprosili nas do siebie, abyśmy wspólnie zastanowili się jak budować trwałe i owocne relacje z klientami biznesowymi.

Podczas warsztatów, które przygotowaliśmy dla przedstawicieli IAESTE, pracowaliśmy nad tym wszystkim, co może pomóc w zorganizowaniu „super” praktyk studenckich w najlepszych firmach w Warszawie.

 

Organizacja praktyk jest coraz częściej efektywnym sposobem na pozyskanie nowych pracowników. Ma to znaczenie szczególnie teraz, kiedy deficyt wartościowych talentów na rynku jest coraz bardziej odczuwalny.

Ogromna motywacja do pracy, zaangażowanie uczestników spowodowały, że praca nad tym projektem to była czysta przyjemność. Mamy nadzieję, że część naszych klientów z Warszawy, ale nie tylko, będzie miała przyjemność porozmawiać telefonicznie, a następnie spotkać się osobiście, aby porozmawiać o zaletach współpracy z IAESTE w ramach programu praktyk i staży.

IAESTE to  Stowarzyszenie działające już ponad 65 lat. Nasza organizacja została założona w 1948 roku w londyńskim Imperial College w celu integracji i promowania międzynarodowego zrozumienia po II Wojnie Światowej. Od początku swojego istnienia IAESTE zorganizowało wymiany dla 350 000 studentów które odgrywają kluczową rolę w rozwoju młodych inżynierów i naukowców. Jesteśmy organizacją non profit, a wszyscy nasi członkowie pracują na zasadzie wolontariatu. Przez 65 lat organizacja rozrosła się do potężnych rozmiarów zasilając swoje szeregi członkami z 88 krajów oraz nawiązując współpracę z ponad 5000 firmami i instytucjami.

 

https://www.iaeste.pl/

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Wyróżnione posty

5 wskazówek jak zbudować atrakcyjny wizerunek firmy i pozyskać pracowników w 2019 r.

January 3, 2019

1/10
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

Archiwum