projekt_rekrut2.jpg

Zatrudniamy

Dla naszego klienta tworzymy zespół, do którego zapraszamy Project Managera i Wdrożeniowca. Praca z designem w branży meblarskiej.

Dział R&D rośnie w siłę!

Przed Wami wiele inspirujących wyzwań. Na nowe, innowacyjne produkty czekają klienci na całym świecie m.in. w USA, Australii i Azji!

Team

work!

Czeka na Was trzyosobowy zespół wdrożeniowców kierowany przez Adama, kierownika działu (patrz wideo). Razem będziecie pracować przy kolejnych, inspirujących projektach i wdrożeniach w obszarze nowoczesnych mebli biurowych.

Meble
i design!

Nasze oferty pracy dają wyjątkową szansę współtworzenia nowoczesnych i funkcjonalnych mebli biurowych – biurka typu „stand up”, kabiny akustyczne Hushoffice, czy rozwiązania Home Office – wszystko zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami designerskimi!

 

Poznaj stanowiska pracy!

Project Manager

Design i wzornictwo to słowa, które zagoszczą w twoim słowniku na długo. Rozwiązania, które tworzy klient to efekt pracy projektantów, konstruktorów i stolarzy, tapicerów, ślusarzy i wielu innych fachowców. 

Zarządzanie projektami masz
we krwi?
Nie przestraszysz się wyzwania, gdy do twoich obowiązków będzie należało:

 

  • Tworzenie harmonogramów i grafików projektu,

  • planowanie projektu,

  • analiza ryzyka,

  • stosowanie narzędzi wspierających zarządzanie projektami,

  • określanie i egzekwowanie budżetu, budowanie relacji w teamie

  • zarządzanie zmianą...

 Wdrożeniowiec 

Nasz klient to znana łódzka firma, lider produkcji i aranżacji nowoczesnych biur, który aktualnie rozbudowuje dział wdrożeń i szuka osoby, która dołączy
do zespołu wdrożeniowców.

  • Znasz się na konstruowaniu i wdrażaniu nowych produktów?

  • Pracowałeś z drewnem lub/i metalem?

  • Lubisz pracować zespołowo przy wdrażaniu nowych produktów?

  • Kręci Cię nowoczesny i funkcjonalny design?

 

To świetnie, w takim razie mamy dla Ciebie interesującą propozycję!


 

 Przygoda Wojtka z zawodem "Wdrożeniowca".

Jak zaczęła się Twoja przygoda na stanowisku wdrożeniowca?

 

Wszystko rozpoczęło się od… standardowej rekrutacji. Zdecydowałem się aplikować na nowe dla mnie stanowisko, z bagażem doświadczeń w projektowaniu. Wcześniej byłem konstruktorem mebli metalowych.

 

Pierwsze dni, miesiące w pracy – co było dla Ciebie największym wyzwaniem? A co największym zaskoczeniem?

 

Jednym z pierwszych dużych wyzwań, ale przy tym bardzo ekscytującym, była certyfikacja produktów na rynek Stanów Zjednoczonych. Pierwsze „zaskoczenia” były dla mnie bardzo pozytywne. To np. bardzo wysoki poziom zorganizowania pracy w wielu obszarach – zarówno w naszym dziale, jak i w całej firmie. Mam tu na myśli także wdrożenie mnie w nowy zakres obowiązków. Dostałem wszystkie potrzebne narzędzia i szkolenia. Kiedy potrzebowałem, zawsze otrzymywałem pomoc od współpracowników. Firma produkuje meble do Smart Office i jako pracownicy korzystamy z własnych wyrobów, co daje nam doskonałe warunki do pracy i motywuje od pierwszych dni w zespole.

 

Na czym polega praca wdrożeniowca?

 

Moje obowiązki to przede wszystkim wdrażanie do produkcji nowych produktów, wyszukiwanie nowych rozwiązań i ich dostawców czy rekomendowanie zmian w ofercie produktowej wraz z ich implementacją. Monitoruję również oferty konkurencji, rynkowych innowacji itd. Projekty realizujemy w zespole zgodnie z wcześniej ustaloną procedurą wdrożeniową. Ponadto, tworzę materiały wsparcia, np. instrukcje montażu produktów, a także montuję prototypy nowych mebli i kabin akustycznych. Biorę także udział w 

procesach produkcyjnych nowych produktów.

 

Jakie wg. Ciebie kompetencje, oczywiście oprócz wiedzy produktowej czy technicznej, są przydatne w Twojej codziennej pracy?

 

Na pierwszym miejscu postawię szeroko rozumiany „zmysł techniczny”, zdolności manualne, umiejętność posługiwania się podstawowymi narzędziami, ale też kreatywność czy poczucie estetyki. Niezbędna w naszej pracy jest znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz komunikatywność, zwłaszcza przy kontaktach z dostawcami oraz innymi działami.

 

Pracujesz na tym stanowisku już trzy lata. Jak wygląda Twój dzień pracy?

 

Dzień pracy zaczynam od odebrania poczty, odpowiedzi na zapytania. Następnie wszyscy wspólnie – jako zespół – bierzemy udział w spotkaniu z kierownikiem działu. Właśnie wtedy ustalamy priorytety na kolejne dni i weryfikujemy postęp aktualnych prac. Następnie realizuję wyznaczone zadania, a gdy je skończę, pomagam współpracownikom w realizacji ich projektów. Zadania są bardzo zróżnicowane – niekiedy to rysowanie i modelowanie w programie CAD 3D, a czasami analiza rynku czy kontakt z urzędnikami odpowiedzialnymi za certyfikaty lub np. ze strażakiem, kiedy ustalamy wymagania budynków.

 

A kto jest odbiorcą produktów, przy których pracujesz?

 

W firmie produkujemy wyposażenie biurowe, które dostarczamy do lokalizacji na niemal całym globie. 

 

Rada albo wskazówka dla kandydatów, którzy chcieliby do Was dołączyć?

 

Nie ma złych pomysłów, nie bój się przedstawiać swoich idei. Jeżeli jesteś kreatywną osobą i chcesz w pracy robić coś ciekawego, to dołączenie do zespołu wdrożeniowego w firmie będzie świetnym pomysłem!