Case Studies
Producent folii i opakowań dla wielu branż gałęzi przemysłu. Firma zatrudnia około 50 osób,
z czego większość to pracownicy produkcyjni. Odbiorcami produktów są międzynarodowe koncerny, firmy działające na skalę ogólnokrajową, a także lokalni producenci.
Zakres zadań:
Rekrutacje, budowanie wizerunku pracodawcy, rozwój kompetencji i budowanie zaangażowania zespołu.
Sytuacja klienta:
Trudności w pozyskaniu pracowników produkcyjnych, niski poziom zaangażowania obecnego zespołu, duża rotacja, pracownicy nie identyfikują się z firmą.
Zadania:
Naszym celem było zbudowanie wizerunku firmy Grala jako atrakcyjnego pracodawcy poprzez działania skierowane do obecnych pracowników oraz zaprojektowanie atrakcyjnej komunikacji zewnętrznej skierowanej do kandydatów.
Rozwiązania:
Etap 1
Przeprowadzenie analizy potencjału firmy wraz opracowaniem raportu oraz rekomendacjami działań.
W ramach raportu:
-
ankieta dla pracowników
-
wywiady z zarządem
-
wywiady z wybranymi pracownikami
-
obserwacja uczestnicząca
Wnioski z przeprowadzonych badań wraz z rekomendacjami działań naprawczych opracowane w formie raportu.
Etap 2
Wdrożenie rekomendacji.
Rekrutacja pracowników
-
kierownik produkcji
-
lider magazynu
-
lider produkcji
Rozwój kompetencji i budowanie zaangażowania zespołu
-
warsztaty motywacyjne „Grala – kim jesteśmy, dokąd zmierzamy”’
-
szkolenie „Telefoniczna i mailowa obsługa klienta”
-
piknik integracyjny z elementami warsztatowymi dot. udzielania pierwszej pomocy oraz komunikacji i pracy zespołowej
-
akcja Grala w ramach kampanii „Sprzątanie Świata”
Tworzenie narzędzi do komunikacji zewnętrznej z kandydatami
-
opracowanie koncepcji i realizacja filmów rekrutacyjnych dla stanowisk:
-
operator linii produkcji folii
-
operator linii produkcji opakowań foliowych
-
kampania rekrutacyjna „Grala……i wszystko gra!” (lokalne media)
-
modyfikacja treści oraz nowa koncepcja wizualna strony internetowej